نخستین پارک بازی تخصصی روباز در منطقه ٩ اصفهان احداث می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی نخستین پارک بازی تخصصی روباز با امکانات و فناوری‌های به‌روز در این منطقه احداث خواهد شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه و آسایش شهروندان به‌زودی پارک بازی روباز با امکانات و فناوری‌های به‌روز در این منطقه احداث خواهد شد.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا با ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری، بتوانیم اوقات فراغت مناسب، سالم و نشاط‌آوری را برای شهروندان در راستای نشاط اجتماعی فراهم کنیم.

مدیر منطقه ۹ اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر پارک‌ها و فضای بازی کودکان بر اساس فناوری روز، به صورت سرپوشیده و روباز جهت استفاده در فصول مختلف سال طراحی می‌شود.

وی ادامه داد: پارک بازی روباز ویژه کودکان در صورت تأیید و مصوبات و مجوزهای لازم با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع حوالی بوستان مهر جنب کوه آتشگاه احداث خواهد شد.

قاضی‌عسگر هزینه اولیه احداث این شهربازی را ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در صورت دریافت مجوزهای لازم عملیات احداث آن در نیمه دوم ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم نخستین پارک تخصصی روباز را در منطقه ۹ اصفهان به بهره‌برداری برسانیم و زمینه رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنیم.

کد خبر 680004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.