برگزاری رویداد هنری دختران حسین (ع) ویژه دختران هنرمند نایینی

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان نایین گفت: رویداد هنری دختران حسین (ع) با هدف کشف و شناسایی استعداد های هنری در رشته های مختلف با موضوع ماه محرم برگزار شد.

علی پوربافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد هنری دختران حسین (ع) برای اولین بار در شهرستان نائین با حضور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان و هنرمندان برجسته شهرستان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای هنری با موضوع ماه محرم برگزار شد.

وی افزود: این رویداد در رشته‌های پوستر، تصویرسازی، نقاشی، حروف‌نگاری و عکاسی ویژه دختران هنرمند شهرستان نائین با حضور چهار نفر از اساتید رشته طراحی و گرافیک از نائین و اصفهان در حسینیه محله پنجاهه شهر نائین برگزار شد.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان نائین تصریح کرد: در اختتامیه این رویداد از انبوه آثار هنرمندان شهرستان در رشته‌های مختلف با موضوعات متنوعی همچون آئین پخت آش چهل دیگ نائین، عهد و پیمان پایدار با امام حسین (ع)، داستان کربلا و دیگر موضوعات و عکاسی از اماکن مذهبی و حسینیه‌های شهر نائین با حضور مسئولان شهرستان رونمایی شد.

رویداد هنری دختران حسین (ع) ویژه دختران هنرمند نایینی

وی اضافه کرد: در اختتامیه این رویداد که به مناسبت روز شهرستان نائین و هفته فرهنگی شهرستان برگزار شد، از طراحی دیجیتال تمثال مبارک آیت الله نایینی (ره) تولید شده توسط هنرمند انقلابی آقای علی عسکری با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان در رویداد رونمایی شد.

پوربافرانی با بیان اینکه امیدواریم اینگونه رویدادها بیشتر در شهرستان برگزار شود، گفت: براساس صحبت شهرداران نائین و بافران، پس از اختتامیه این رویداد سه روزه، از ظرفیت این هنرمندان و همچنین از آثار تولید شده جهت دیوارنگاره و فضاسازی و تبلیغات شهری در راستای گرامیداشت شعائر حسینی در سطح شهرستان استفاده می‌شود.

به گزارش ایمنا، رویداد هنری دختران حسین (ع) به همت ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان نائین و همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش و دیگر نهادها به مدت سه روز در نائین برای اولین بار برگزار شد.

کد خبر 679961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.