اهدای ۶ جهیزیه رضوی به نوعروسان آران‌وبیدگل

کانون خدمات رضوی شهرستان آران‌ویدگل از اهدای ۶ جهیزیه کامل توسط این کانون به نوعروس و دامادهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس آذرباد دوشنبه _بیست‌وسوم مردادماه_ در آئین تجلیل از خبرنگاران رضوی که با حضور اعضای کانون خدمات رضوی شهرستان آران‌وبیدگل برگزار شد، اظهار کرد: ۶ جهیزیه کامل توسط این کانون به نوعروسان آران‌وبیدگل اهدا شده است.

وی افزود: کانون خدمات رضوی یک نهاد مردمی و اجتماعی است که با هدف پیاده‌سازی سنت‌های اهل‌بیت (ع) در جامعه گام بر می‌دارد.

مدیر کانون خدمت رضوی تصریح کرد: این دفتر به صورت مستقل از تیرماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را در شهرستان آران‌وبیدگل با ۳۶ نفر خادمیار شروع کرد که اکنون به ۲۰۰ نفر رسیده‌اند و در قالب کانون‌های مجزا به مردم منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: ۱۵۹ نفر خادمیار و ۳۸ نفر یاور رسمی آستان قدس در شهرستان آران‌وبیدگل هستند که به طور مستمر هفته‌ای بالغ بر ۶ ساعت از وقت خود را برای خدمت به مردم وقف کرده‌اند.

آذرباد اساس کار دفتر خدمت رضوی را حضور خادمیاران در محله‌های کم برخوردار عنوان کرده و افزود: ۱۹۲ خدمت مشخص و تعریف‌شده برای این خادمیاران وجود دارد که شامل حمایت از جنین برای جلوگیری از سقط تا کمک جهزیه می‌شود.

وی هدف این دفتر را راه‌اندازی کانون‌های سلامت، تبلیغ دینی و زیارت تا مهرماه پیش رو در آران‌وبیدگل اعلام کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۳۳۴ کشیک حرم مطهر بر عهده خادمان این شهرستان بوده است.

مدیر خانه خدمت رضوی شهرستان آران‌وبیدگل با اشاره به کمک‌های خیرین منطقه گفت: تمام بودجه‌های کانون خدمات رضوی توسط خیران محترم تأمین می‌شود و بودجه‌ای از طرف آستان قدس به این فعالیت اختصاص نمی‌یابد.

به گفته وی تا کنون ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران شهرستان آران‌وبیدگل به کانون خدمات رضوی اهدا شده است.

آذرباد اهدای ۴۲۵۱ کیلوگرم گوشت، حدود ۸۰ هزار پرس غذای گرم، ۶۲ هزار بسته نان، ۴۳۴۹ بسته ارزاق و تشکیل یک تیم ورزشی را از جمله فعالیت‌های این دفتر عنوان کرد.

کد خبر 679938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.