حمله تروریستی به حرم شاهچراغ عزم و اراده مردم را قوی‌تر می‌کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: دشمنان در مقاطعی که قدرت جمهوری اسلامی را در جلوه‌های جدیدی می‌بینند به کینه بیشتری مبتلا می‌شوند، اما این اقدامات جنایتکارانه تنها عزم و اراده ملت ایران را افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: اماکن متبرکه در کشور همان نقطه قوت و قدرت ملت ما است و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اولین مؤلفه قدرت مردم ما ایمان و باورهای آنها است.

وی افزود: این اماکن همواره و در قرن‌های متمادی جایگاهی برای آرامش دل مؤمنان و تقویت ابعاد ایمانی و درونی آنها بوده است، همین امامزاده‌ها در دوران جنگ پایگاه اعزام به جبهه‌های نبرد بودند و دشمنان از این نقاط در قدرت ایران اسلامی ضربه خورده‌اند؛ علاوه‌بر این، اعتقادات کور افراد تکفیری که سبب ایجاد انحرافات فکری و ذهنی می‌شود در این مسئله دخیل است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: دشمنان در مقاطعی که احساس می‌کنند، قدرت جمهوری اسلامی ایران جلوه‌های جدیدی را تجربه می‌کند، به کینه‌های بیشتری مبتلا می‌شوند؛ در مقطع کنونی نیز که در آستانه انتخابات در پایان سال هستیم، دشمنان قصد دارند این فضای آرام در کشور را دستخوش نگرانی کنند.

وی گفت: به طور قطع دشمنان این بار نیز همچون دفعات قبل به اهداف خود نمی‌رسند و این اقدامات موجب افزایش عزم و اراده مردم کشور خواهد شد.

حجت الاسلام بلک با اشاره به تأثیر این رخداد در عقاید و باورهای ملت ایران ادامه داد: جنایتی که در سال گذشته در حرم شاهچراغ (ع) رخ داد باعث شد که اقبال مردم نسبت به امزاده‌ها و اماکن متبرکه افزایش پیدا کند و امسال شاهد حضور بسیار قوی‌تری در ایام محرم در بقاع متبرکه بودیم؛ در حرم شاهچراغ (ع) نیز بعد از این اتفاق مردم به صورت عادی در فضای امامزاده حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ما، ملتی امام حسینی و شهادت‌طلب است که اگر عرصه‌های خطر برای آن‌ها بیشتر شود، بیش از پیش در میدان شهادت‌طلبی حاضر می‌شوند، چراکه این مسیر را برای خود موجب سعادت می‌دانند.

کد خبر 679930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.