عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ مردادماه

در این بسته خبری از تصویب طرح احداث خط چهار متروی شیراز تا استقرار ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم‌آباد در مرز مهران و آغاز عملیات ساخت مسیر ارتباطی بین خط یک و دو قطار شهری تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۴۰۰ نیروی شهرداری منطقه پنج تهران در پایانه مرزی مهران مستقر می‌شوند

مرتضی مرادی، معاون شهردار منطقه پنج تهران گفت: ۴۰۰ نفر نیروی خدمات شهری از شهرداری منطقه پنج تهران به مهران جهت خدمات رسانی به زائران ساماندهی شده‌اند.

احداث خط ۴ مترو شیراز مصوب شد

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت: لایحه شهرداری این کلان‌شهر مبنی بر پیشنهاد احداث و توسعه خط ۴ مترو شیراز به تصویب رسید و همزمان با سفر آتی ریاست جمهوری به استان فارس درباره آن تصمیم گیری می‌شود.

۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری خرم آباد در مرز "مهران" مستقر می‌شود

محمد قلاوندی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان این نهاد، در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز "مهران" استان ایلام مستقر می‌شود.

عملیات ساخت مسیر ارتباطی بین خط ۱ و ۲ قطار شهری در تبریز آغاز شد

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: عملیات ساخت مسیر ارتباطی بین خط ۱ و ۲ در ایستگاه گجیل تبریز آغاز شد.

۵۳۶ میلیارد ریال طرح عمرانی شهر خمین در حال اجرا است

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: ۵۳۶ میلیارد ریال طرح عمرانی و فرهنگی از سوی این نهاد خدماتی در این شهر با روند مطلوبی در حال اجرا است.

تعداد عملیات‌های آتش‌نشانی قم ۱۰ درصد کاهش یافت

علی رضا زندیه، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تعداد عملیات‌های آتش‌نشانی در قم از ابتدای امسال تا پایان تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۰ درصد کاهش مواجه شده است.

اجرای طرح گردشگری تجاری چهارراه رسولی زاهدان

محمد امیر براهویی، شهردار زاهدان از اجرای طرح گردشگری تجاری چهارراه رسولی این شهر خبر داد و گفت: چهارراه رسولی زاهدان یکی از قطب‌های تجاری و به نوعی توریست‌پذیر در سطح کشور است و طبق طراحی‌های انجام‌گرفته معماری رواق‌های آن ایرانی‌اسلامی خواهد بود.

کد خبر 679903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.