توقیف پژو پارس حامل ۴۱۷ کیلوگرم مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس خراسان جنوبی از انتقال محموله‌ای از مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سمت اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های شاهین‌شهر، اردستان، شهرضا و نائین، محورهای مواصلاتی تحت کنترل دقیق و رصد هوشمندانه قرار گرفت و سرانجام خودروی مذکور هنگام تردد در محور مواصلاتی شرق استان مشاهده و دستور توقف برای آن صادر، اما راننده خودرو بدون توجه به دستور مأموران، با سرعت وارد شانه خاکی جاده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از آن راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند از خودرو پیاده شدند، به سمت مأموران تیراندازی و در نهایت با توجه به تاریکی هوا و موقعیت خاص منطقه، خودرو را رها کردند و متواری شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچیان، ۴۱۷ کیلو و ۱۶ گرم شامل ۱۳۵ کیلو و۳۴۰ گرم تریاک، ۱۳۵ کیلو و۵۵۰ گرم مرفین ،۱۴۶ کیلو و۲۷۰ گرم شیشه، یک جفت پلاک جعلی و شش تیغه خشاب حاوی ۱۷۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

هاشمی‌فر با اشاره به تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: به افرادی که از طریق آلوده کردن جوانان به دنبال سودجویی و کسب منافع خود هستند هشدار می‌دهیم که بدانند مأموران پلیس تمام قد در مقابل آنها ایستاده، اجازه عرض اندام به آنها نمی‌دهد و با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 679895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.