هزینه ۶۰ میلیارد تومانی احداث ایستگاه آتش‌نشانی مادر در قم

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: قرارداد ساخت و تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی مادر با ۶۰ میلیارد تومان هزینه در مدت ۱۵ ماه منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدحسین دهناد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه _ در سالن شهید باکری ساختمان شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار کرد: بنا برقرار قبلی قرار شد پروژه‌های بالای ۴۰ میلیارد تومان یک‌بار در صحن علنی شورای اسلامی شهر قم بررسی شود و بعد از انجام مناقصه با تصویب کمیسیون وارد فرایند اجرایی شود.

وی با اشاره به اهمیت پروژه تکمیل آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی مادر در بلوار پیامبر اعظم (ص) افزود: این آشیانه در عرصه هشت هزار متری احداث شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تکمیل ساختمان فرماندهی اضافه کرد: این ساختمان ۱۷۰۰ مترمربع زیربنا دارد که یک برج اداری سه هزار مترمربعی نیز در جوار آن ساخته می‌شود.

دهناد گفت: برآوردی که بر اساس فهرست بهای سال ۱۴۰۲ به دست آمده است، قیمت ۶۰ میلیارد تومان را به عنوان مبلغ پایه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۲ برای تکمیل ساختمان فرماندهی ۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: سایر عرصه‌ها شامل فضاهای باز، پارکینگ، ورزشی و فضاهایی برای دوره‌های آموزشی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدت قرارداد ۱۵ ماه است، اظهار کرد: ۵۲ درصد بودجه مربوط به ابنیه و باقی‌مانده آن مربوط به تأسیسات و تجهیز کارگاه است.

کد خبر 679892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.