شهروندان مشکلات حقوقی خود را در هیئت صلح شهرداری پیگیری کنند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: شهروندان با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات حقوقی خود به هیئت صلح شهرداری سنندج مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، کومار بابایی‌نژاد اظهار کرد: افزایش و ارتقای کمی و کیفی خدمات و جلب رضایت بیشتر شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در سنندج است و شهرداری جزو نهادها و موسساتی است که از بدو تولد تا زمان فوت با شهروندان ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این دستگاه جدا از سایر بخش‌ها و دستگاه است، افزود: ارتباط گسترده شهرداری با مردم به دلیل ماهیت و گستره قابل توجه خدمات موجب می‌شود چالش‌هایی را فرارو داشته باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج ادامه داد: شهروندان با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات حقوقی خود در دستگاه قضا به هیئت صلح شهرداری سنندج واقع در بلوار توحید مراجعه و موضوع را طرح و پیگیری کنند.

بابایی‌نژاد با اشاره به زمان‌بر بودن فرآیند طرح دعوی در دستگاه قضا، گفت: حل و فصل دعاوی به صورت کدخدا منشی و توافق و تراضی طرفین از طریق ایجاد دفاتر صلح اقدام ارزشمندی است که می‌تواند نقش بسزایی در ورود پرونده به دستگاه قضا و اطاله دادرسی داشته باشد.

وی افزود: پرنده‌های دعاوی شهروندان که امکان دارد ماه‌ها به دلیل اطاله دادرسی در دادگستری بماند در بازه زمانی کوتاهی در هیئت صلح شهرداری به صورت کدخدامنشی بررسی و رسیدگی می‌شود.

کد خبر 679860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.