افتتاح بیستمین پد بالگرد اورژانس در استان اصفهان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از افتتاح بیستمین پدبالگرد اورژانس در استان اصفهان خبر داد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اورژانس اصفهان، فرهاد حیدری اظهار کرد: روز _شنبه بیست‌ویکم مردادماه_ بیستمین پد بالگرد اورژانس استان در صنایع هفت تیر واقع و با فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان مبارکه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور مسئولان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان و صنایع هفتم تیر برگزار شد، افزود: فرآیند ساخت این پد بالگرد با نظارت و پیگیری واحد اورژانس هوایی استان اصفهان طی سه سال به طول انجامید.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: این پد بالگرد پس از پد بالگرد بیمارستان فاطمه الزهرای شهرستان نجف‌آباد، دومین پد تمام بتنی استان است که در ابعاد ۵۰ در ۵۰ ساخته شده است.

وی ادامه کرد: نزدیکترین پد در حال ساخت به این پد بالگرد، پد بیمارستان محمد رسول الله مبارکه است که تاکنون پیشرفت ۲۰ درصدی داشته و امید است روند کار این پروژه سرعت یابد.‌

حیدری با اشاره به وضعیت فعلی محل‌های فرود بالگرد اورژانس در استان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان دارای ۲۰ محل فرود بالگرد (پد) امدادی و ۲۳ پروژه پدبالگرد در حال ساخت است که از میان آنها ۱۰ پروژه پد بالگرد نیز پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بالگرد امدادهوایی اورژانس استان در سال گذشته طی ۶۰ مأموریت امدادی، ۸۴ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داده است.

کد خبر 679843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.