آماده همکاری برای حفظ امنیت حرم مطهر و مسجد جمکران هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن تسلیت حادثه حرم شاهچراغ (ع) گفت: از همه‌ کسانی که برای امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران تلاش می‌کنند، تقدیر می‌کنیم و آماده همکاری با آن‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مردادماه _ در سالن شهید باکری ساختمان شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز در شورای اسلامی شهر قم از چند خانواده شهدای مدافع حرم، به‌صورت نمادین تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت افزود: حادثه حرم حضرت شاهچراغ (ع) که بسیار دل‌خراش و باعث تأسف بود، نشان‌دهنده اهمیت حرکت شهدای مدافع حرم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در حادثه شاهچراغ (ع) حضور به‌موقع نیروهای مدافع امنیت مانع از شهادت تعداد بیشتری از زائران شد، خاطرنشان کرد: در شهر قم نیز دو مکان بزرگ مقدس همیشه مورد هجمه حملات تروریستی بود که خنثی شده است.

محرری ادامه داد: این موضوع جای تشکر و خدا قوت به همه نیروهای امنیتی دارد که با اشراف کامل در این زمینه تلاش شبانه‌روزی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی کامل دارد تا در راستای اعمال تدابیر امنیتی لازم برای اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، همکاری کند و تا به حال نیز این همکاری‌ها ادامه داشته است.

کد خبر 679838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.