اجرای تاسیسات برق بازار گل و گیاه ارغوان به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای تأسیسات برق بازار گل و گیاه ارغوان به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون گفت: یکی از اقدامات ضروری در راستای تکمیل پروژه بازار گل و گیاه ارغوان، تأمین و اجرای تأسیسات زیربنایی در حوزه برق است.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعال‌سازی دوباره عملیات عمرانی بازار گل و گیاه ارغوان از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از جمله اقدامات ضروری در این طرح تأمین و اجرای تأسیسات زیربنایی به‌ویژه در حوزه برق است.

وی افزود: اجرای کابل کراسلینک از پست برق اصلی به پست‌های داخلی، به‌منظور برق‌دار و شبکه شدن آنها با انجام ۱۶۰۰ متر حفاری ترانشه در زمین سنگی و خرید و اجرای ۴۸۰۰ متر کابل کراسلینک و پرسازی استاندارد ترانشه و ترمیم آن با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احداث پست برق اصلی بازار گل و گیاه ارغوان، در بلوار رضوان، جنب ساختمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری و تجهیز و اتصال آن به شبکه برق با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای تأسیسات برق بازار گل و گیاه ارغوان به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون تاکید کرد: احداث چهار باب پست برق داخلی بازار و خرید و نصب تجهیزات آنها شامل کوبیکل، تابلو توزیع و ترانسفورماتورها شامل دو دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ کیلوولت به ۴۰۰ ولت، به ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوولت آمپر و دو دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۱۲۵۰ کیلوولت آمپر در مجموع به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

ماه‌آورپور ادامه داد: همچنین اجرای فونداسیون، خرید پایه‌ها و چراغ‌های روشنایی پیرامونی بازار گل و گیاه ارغوان، به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال و اجرای کامل غلاف‌گذاری هم‌زمان با اجرای عملیات خیابان‌سازی و محوطه‌سازی، به‌منظور پیش‌بینی اجرای کابل برق به ساختمان‌ها و روشنایی و نورپردازی محوطه انجام شده است.

کد خبر 679832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.