سرنوشت عجیب گلزنان ذوب‌آهن در دربی اصفهان / فقط محمدحسین اسلامی اینجا است!

از میان گلزنان تیم فوتبال ذوب‌آهن در دربی اصفهان طی هشت فصل اخیر، فقط یک بازیکن هم‌اکنون برای گاندوها توپ می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان عصر روز چهارشنبه _بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب دومین دیدار فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن طی ۲۰ بازی اخیر خود مقابل سپاهان در شهرآورد اصفهان متحمل ۱۰ شکست شده، ۷ تساوی به‌ثبت رسانده و ۳ مرتبه هم از سد همشهری خود گذشته است. نکته جالب ماجرا در خصوص بازی‌های قبلی ذوب‌آهن مقابل سپاهان اینجاست که گاندوها در این ۲۰ بازی فقط موفق به زدن ۱۵ گل شده‌اند که تنها یکی از این گلزنان هم‌اکنون در عضویت باشگاه ذوب‌آهن قرار دارد.

محمدحسین اسلامی زننده آخرین گل تیم فوتبال ذوب‌آهن به سپاهان است؛ این وینگر جوان در دیدار برگشت فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان موفق شد برابر تیم قدرتمند سپاهان گلزنی کند، اما نتیجه نهایی آن دیدار دو بر یک به‌سود طلایی‌پوشان خاتمه پیدا کرد.

از بین ۱۴ گلزن قبلی ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان، آرمان قاسمی هم‌اکنون بدون تیم مانده و سجاد دانایی به خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته‌اول رفته است. حسین شنانی در صنعت‌نفت توپ می‌زند و دارکو بیدوف همین چند روز قبل جدیدترین شکایت خود از ذوب‌آهن را به‌دست مدیران این باشگاه رساند و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان را به‌طور موقت بست.

امیرارسلان مطهری دیگر گلزن ذوب‌آهن مقابل سپاهان است که چندفصلی می‌شود برای استقلال بازی می‌کند، سیدمحمدرضا حسینی هم گرچه سابقه گلزنی با پیراهن ذوب‌آهن به سپاهان را در کارنامه دارد، اما با مدیران این باشگاه در بحث‌وجدل است تا رضایت‌نامه‌اش را از سپاهان بگیرد و دوباره پیراهن ذوب‌آهن را بر تن کند.

میلاد شیخ‌فخرالدینی امسال هم در آلومینیوم اراک به فوتبال خود ادامه می‌دهد و مرتضی تبریزی که زننده ۳ گل از این ۱۵ گل است نیز به آلومینیوم اراک رفته است همچنین خبری هم از جری بنگستون در دسترس نیست.

احسان پهلوان لیگ پانزدهم با لباس ذوب‌آهن دروازه سپاهان را گشود و امسال قرار است در قامت بازیکن سپاهان، مقابل ذوب‌آهن بازی کند. اکبر ایمانی هم دیگر بازیکنی است که برای ذوب‌آهن در دربی اصفهان گل زده و تا این لحظه بدون تیم است.

کد خبر 679776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.