امیر روستایی به‌طور رسمی به سترة بحرین پیوست

امیر روستایی، مهاجم فصل گذشته الشحانیه که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، با عقد قرارداد رسمی راهی سترة بحرین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه هفته قبل بود که باشگاه سترة بحرین با امیر روستایی به توافق رسید و این مهاجم ایرانی قرار شد در فصل جدید برای این تیم به میدان برود. این باشگاه و امیر روستایی پس از مذاکرات جدی، بر سر متن قرارداد، به توافق نهایی رسیده‌اند و امیر روستایی از فصل بعد برای این تیم به میدان خواهد رفت.

امیر روستایی طی چند روز اخیر وارد بحرین شد تا به تیمی ملحق شود که از اوایل مردادماه با سرمربیگری عبدالعزیز عبده، مرحله آماده‌سازی برای فصل جدید را دنبال می‌کند. لازم به‌ذکر است روستایی ۲۵ ساله اولین بازیکن ایرانی در لیگ برتر بحرین موسوم به ناصر بن‌حمد خواهد بود.

این بازیکن فصل گذشته عضو باشگاه الشحانیه بود و کمک زیادی به صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام امیر قطر کرد که برای اولین‌بار این تیم در رقابت‌های جام حذفی، به این مرحله رسید. لازم به‌ذکر است که تیم سترة مقصد جدید امیر روستایی فصل قبل، در رده پنجم از جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر بحرین قرار گرفت و در فصل پیش‌رو امیدوار است بتواند رتبه به‌مراتب بهتری کسب کند.

امروز هم باشگاه سترة بحرین به‌طور رسمی از امیر روستایی رونمایی کرد تا مهاجم پیشین پرسپولیس نخستین ایرانی تاریخ لیگ بحرین لقب گیرد. به این ترتیب امیر روستایی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، به نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ بحرین تبدیل شد.

کد خبر 679772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.