تجلیل از ۲ قهرمان شاخص محله حصه در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۰، از دو قهرمان شاخص محله حصه در این منطقه تقدیر به عمل آمد.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان زادگاه و محل سکونت افراد شاخص و قهرمانان زیادی است، اظهار کرد: این منطقه در دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کرده و در حال حاضر میزبان هنرمندان، فرهیختگان قرآنی و قهرمانان برجسته‌ای است.

وی افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان بر خود لازم می‌داند تا قدردان زحمات آن‌ها باشد و در این راستا هر ماه در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر از تعدادی از این قهرمانان تقدیر می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی این کلان‌شهر دغدغه‌های این هنرمندان و قهرمانان را می‌شنوند و به‌طور قطع پیگیر مشکلات آن‌ها خواهند بود و امیدواریم این موضوع بهانه‌ای شود تا تمام ارگان‌ها برای تقدیر از این شهروندان به میدان بیایند.

تجلیل از ۲ قهرمان شاخص محله حصه در منطقه ۱۰ اصفهان

به گزارش ایمنا، در حاشیه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور اعضای شورای ششم از جمله احمد شریعتی، محمدرضا فلاح، علی صالحی و مدیر منطقه ۱۰ این کلان‌شهر برگزار شد، از «علی اکبری» قهرمان کیک‌بوکسینگ کشور در چندین مسابقه جهانی و بین‌المللی و «مهدی خانی» قهرمان فوتسال و عضو تیم گیتی‌پسند که هر دو شهروند محله حصه هستند، با اهدای لوح و جایزه تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 679761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.