برگزاری سلسله نشست‌های «روایت تحول» در قم

برگزاری نخستین دوره گفت‌وگوهای رسانه‌ای مدیران شهری قم و نخستین دوره گفت‌وگوهای رسانه‌ای مدیران شهری با عنوان «روایت تحول» به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و با مشارکت رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین دوره گفت‌وگوهای رسانه‌ای مدیران بخش‌های مختلف شهرداری قم در مجموعه ستاد، معاونت‌ها، مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه با هدف اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری قم برگزار می‌شود.

ارائه گزارش عملکرد، اقدامات و برنامه‌های بخش‌های مختلف شهرداری قم در کنار بحث و بررسی پیرامون موضوعات مختلف شهری و پاسخگویی مدیران شهری به سوالات اصحاب خبر و رسانه از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این گفت‌وگوها است.

پرداختن به چالش‌های کلان در حوزه مدیریت شهری و ایجاد زمینه بیان مشکلات و معضلات اجرایی از دیگر مواردی است که در این گفت‌وگوها به آن پرداخته خواهد شد.

این گفت‌وگوها به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و با مشارکت خبرگزاری ایمنا برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه استان قم می‌توانند برای حضور در گفت‌وگوها با این اداره کل هماهنگی لازم را به عمل آورند.

کد خبر 679749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.