۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
رشد ۵۱۷ درصدی سود خالص فسازان

شرکت غلتک سازان سپاهان ۱۹ میلیارد تومان مالیات پرداخته و به ۱۲۲ میلیارد تومان رسیده است. شرکت به ازای هر برگه سهم برابر با ۴۰ تومان بوده است و رشد ۵۱۷ درصدی سود خالص داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس روزهای سختی را سپری می‌کند، روند قیمت سهام در بازار بورس متناسب با گزارشات این شرکت‌ها نیست و بازار وزنی به تحلیل بنیادی سهام شرکت‌ها نمی‌دهد، تحلیل ناپذیر شدن بازار از ویژگی‌های بد آن است که دلایل مختلفی دارد.

شرکت فسازان در محدوده قیمتی ۷۳۰ تومانی در حال معامله است و پی بر ای برابر با ۶.۶۷ است، پی بر ای گروه این شرکت برابر با محدوده هشت واحد است، این شرکت در ۱۲ ماهه توانسته به ۱۰۷ تومان سود خالص رسیده است این شرکت در ریزش اخیر از ۸۸۰ تومان به محدوده ۷۳۰ تومان رسیده است و از جمله شرکت‌هایی است که ریزش کمتری را تجربه کرده است.

این شرکت در سه ماهه سال جاری به یک هزار ۴۰۰ میلیارد تومان سود خالص رسیده است و رشد ۱۲۱ درصدی را تجربه کرده است، رشد هزینه‌ها کمتر بوده و برابر با ۱۰۹ درصد بوده است و به یک هزار ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است، سود ناخالص برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

هزینه‌های فروش اداری ۳۸ میلیارد تومان و سود عملیاتی برابر با ۲۷ میلیارد تومان بوده است. شرکت ۲۷ میلیارد تومان هزینه مالی داشته است و سود عملیات قبل از مالیات برابر با ۱۴۱ میلیارد تومان بوده است.

شرکت ۱۹ میلیارد تومان مالیات پرداخته و به ۱۲۲ میلیارد تومان رسیده است. شرکت به ازای هر برگه سهم برابر با ۴۰ تومان بوده است و رشد ۵۱۷ درصدی سود خالص داشته است.

کد خبر 679736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.