تولید بیش از ۷۰ هزار تن آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۷ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز تولید شده است.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رفع موانع و سهولت در تردد شهروندان یکی از اهداف بلندمدت سازمان عمران شهرداری اهواز است؛ با وجود گرمای شدید این روزهای اهواز، اکیپ‌های اجرایی این سازمان همچنان بدون توقف مشغول فعالیت‌های عمرانی هستند.

وی افزود: در همین راستا این سازمان اقدام به اتمام زیرسازی پارکینگ در محوطه سازمان تاکسیرانی، اتمام عملیات زیرسازی و بتن‌ریزی نوارهای حفاری خیابان خاقانی، خیابان ابومسلم نهضت‌آباد به میدان ۱۵ خرداد، خیابان کسایی، اجرای لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های شهید حزبه و شهید مزرعه، اجرای عملیات آسفالت خیابان و اتمام لایه اول آسفالت بلوار شهید حسونی‌زاده کرده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: از آن‌جا که خیابان ۱۳ کیانپارس یکی از پرترددترین خیابان‌های منطقه است، بلافاصله با پایان عملیات حفاری توسط و انجام لوله‌گذاری، عملیات قیرپاشی انجام و نخستین لایه آسفالت آن اجرا شد تا در اسرع وقت دومین لایه نیز به اجرا درآید و تردد شهروندان به آسانی انجام شود.

سعیدی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت در اهواز ادامه دارد و این سازمان به عنوان پشتیبان شهرداری‌های مناطق عمل می‌کند، تصریح کرد: یکی از مواردی که سبب افزایش سرعت اجرای عملیات آسفالت می‌شود، وجود تناسب میان نیاز به آسفالت و تولید آن است و با تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون ۷۷ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز تولید شده است.

کد خبر 679722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.