بهره‌مندی ۸۰۰ هزار خانوار از طرح های آبرسانی استان فارس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت با بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی سطح استان فارس ۸۰۰ هزار نفر خانوار از نعمت آب بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهلمین جلسه از "سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو" امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مرداد_ با حضور علی جان صادق پور، مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در استانداری فارس برگزار شد و وی با تشریح اقدامات این اداره کل از افتتاح ۷۲ پروژه آبرسانی در سطح استان در هفته دولت خبر داد.

وی اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی در سطح بیست و شش شهر و ۲۱۹ روستا افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس افزود: با افتتاح این تعداد پروژه‌ها در هفته دولت، نیاز آبی ۸۰۰ هزار نفر از مردم شهری و روستایی مرتفع می‌شود.

وی همچنین به بهره برداری از پنج پروژه فاضلاب در هفته دولت اشاره و تصریح کرد: اعتبار پنج پروژه فاضلاب یک هزار و ۲۹۳ میلیارد تومان است که دو پروژه فاضلاب در شهر و سه پروژه در سطح روستا اجرایی شده است.

صادق‌پور اضافه کرد: در سطح استان ۱۳ تصفیه‌خانه فاضلاب وجود دارد که هشت تصفیه‌خانه در سال‌های گذشته احداث و تکمیل شده است و پنج تصفیه خانه فاضلاب جدید در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

تحقق صد درصدی کلیه مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه آبفا استان از دیگر موضوعات مورد اشاره مدیر عامل شرکت آبفا فارس در این نشست بود.

وی همچنین به گذر از تنش آبی در تابستان جاری در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۰ شهر و ۴۰۰ روستا در سطح استان، تابستان امسال با تنش مواجه شدند اما اقدامات جبرانی در دستور کار قرار گرفت.

حفر، کف‌شکنی و مهندسی مجدد بیش از ۱۶۰ حلقه چاه در سال گذشته و در ماه‌های اخیر و بازسازی، توسعه و اجرای ۷۰۰ کیلومتر شبکه خط انتقال از دیگر اقدامات حوزه آبفا بود که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس به آن اشاره کرد.

کد خبر 679645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.