کشف چمدان‌های ۱۵ میلیاردی از یک انبار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۹۶۶ عدد چمدان خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال که در یک انبار دپول شده بودند، خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف و هوشمندی خود از دپوی محموله‌ای از کالاهای قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حضور متصدی انبار مذکور، از آن بازدید کردند. در این عملیات طی بازرسی به عمل آمده ۱۹۶۶ عدد انواع چمدان، کیف و کوله‌پشتی خارجی که بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 679631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.