تکمیل بزرگ‌ترین خانه کودک‌و نوجوان اصفهان در منطقه ۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به تخصیص اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی برای احداث بزرگ‌ترین خانه کودک‌و نوجوان در این منطقه گفت: پیش‌بینی می‌شود بزرگ‌ترین خانه کودک‌و نوجوان این کلان‌شهر در این منطقه تا پایان سال جاری به مرحله نازک‌کاری برسد.

به گزارش ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به مهمترین پروژه‌های عمرانی در حال اجرای منطقه دو، اظهار کرد: در این منطقه پروژه‌های عمرانی و فرهنگی بسیاری با توجه به محله‌محوری در نظر گرفته شده است که از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی آن انجام شده و اکنون در حال اجرا است.

وی از دیگر پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه دو را احداث بزرگ‌ترین خانه کودک و نوجوان شهر اصفهان مطرح کرد و افزود: این بنا در مساحت بالغ‌بر چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا در نظر گرفته شده و ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تا تکمیل این پروژه نیاز است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه اکنون در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به مرحله نازک‌کاری برسد، تصریح کرد: با تجهیز این مرکز، بزرگ‌ترین خانه کودک و نوجوان این کلان‌شهر تحویل شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در حال انجام در منطقه دو پروژه عمرانی احداث خیابان زیر دکل حد فاصل کندروی اتوبان شهید خرازی تا خیابان بابک به طول ۵۰۰ متر مربع است که برای تکمیل آن مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است، عملیات احداث این خیابان تا پایان سال به پایان برسد و نام این خیابان به نام یکی از مفاخر و علمای دینی و مذهبی شهر اصفهان نام‌گذاری شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه فرهنگ‌سرای محله بابوکان است، گفت: برای ساخت این مکان فرهنگی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در حال حاضر در مرحله طراحی است اما در شش ماهه دوم سال به پیمانکار منتخب برای اجرای پروژه واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه‌های مختلف و متنوعی از جمله پاتوق نوجوان ویژه دختران و پسران به‌منظور اوقات فراغت و عصرانه‌های با نشاط و کاهش آسیب اجتماعی در این منطقه برگزار می‌شود.

کد خبر 679612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.