بازدید از جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: هر ساله جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور هم‌خوانی با قوانین جدید و رفع عیوب از سوی بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و سازمان تاکسیرانی نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی مطابق با آخرین قوانین و مقررات استاندارد اقدام می‌کند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح نوسازی مبلمان بوستان ارکیده، اظهار کرد: در راستای طرح بازسازی و نوسازی بوستان‌های شهری و ایجاد امکانات مناسب برای رفاه حال شهروندان و بهره‌مندی از مبلمان مطلوب، نیمکت‌ها و سطل‌های زباله مستهلک و فرسوده بوستان ارکیده جمع‌آوری شده است تا مبلمان جدید جایگزین شود.

وی از انعقاد قرارداد با شهرهای اقماری (محمدیه، مهرگان، بیدستان، محمودآباد) در راستای خدمت‌رسانی بهتر در جابه‌جایی شهروندان خبر داد و افزود: این قرارداد در راستای تأمین نشدن بودجه یارانه اتوبوس‌هایی که به خارج شهر قزوین خدمت‌رسانی می‌کنند و تأمین جبران هزینه‌های ناشی از خدمت‌رسانی به شهرهای اقماری انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه از محل این قراردادها ماهیانه حدود یک میلیارد تومان درآمد اخذ می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد جایگاه امیدی (واقع در دوراهی همدان) پس از رفع آیتم‌های شانزده گانه فوق بحرانی اداره استاندارد، دریافت شد.

صباغی گفت: هر ساله جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور هم‌خوانی با قوانین جدید و رفع عیوب از سوی بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و سازمان تاکسیرانی نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی مطابق با آخرین قوانین و مقررات استاندارد اقدام می‌کند.

کد خبر 679594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.