ظرفیت‌های اقتصادی خوبی در بودجه ۱۴۰۲ کشور در اختیار شهرداری‌ها قرار دارد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ظرفیت‌های اقتصادی خوبی بر اساس بودجه ۱۴۰۲ کشور در اختیار شهرداری‌ها قرار دارد که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تابلوی نصب شده در تالار شورای اسلامی شهر، روزهای گذشته شورا و روزهای باقی‌مانده از دوره ششم را نشان می‌دهد، بنابراین فرصت خدمت کم است، از این‌رو امیدواریم این نشانه‌ای باشد که به دنبال رسیدن به فصل برداشت و نتیجه گرفتن از کارهای انجام شده باشیم.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدواریم با تلاش مضاعف نسبت به دو سال ابتدایی با جدیت، کار بیشتری انجام دهیم.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت دانشجوی بسیجی جهادگر «محمدرضا احمدی» گفت: عروج شهادت‌گونه جهادگر دهه هشتادی اصفهان، نمادی برای رفقای جهادی و دهه هشتادی‌ها شد که از نسل‌های پیشین خود با سرعت بیشتری مسیر سعادت را طی می‌کنند.

وی با اشاره به بندهای بودجه ۱۴۰۲ کشور گفت: ظرفیت‌های اقتصادی خوبی از جمله عوارض بر خانه‌ها و باغ ویلاهای لوکس و در رابطه با نحوه تسویه حساب مالی پیمانکاران، مسائل مرتبط حمل‌ونقل و ورزش ایجاد شده در خدمت مجموعه‌های شهرداری قرار است، امیدواریم این مهم دنبال شود تا ما هم از این ظرفیت‌های ملی در حوزه اقتصادی بودجه کشور استفاده کنیم.

صالحی با اشاره به ارزیابی و سیاست‌گذاری مجموعه شرکت‌ها گفت: ارزیابی در سامانه «رسا» انجام می‌شود اما همچنان در حوزه استراتژی شرکت‌ها که کدام حفظ شود، کدام ارتقا پیدا کند و کدام نیازمند اصلاح است همچنین ارزیابی عملکردها، فرمولی نداریم.

وی ادامه داد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نیازمند توجه ویژه بر اساس یک‌سری شاخص‌ها هستیم، از این‌رو امیدواریم در آینده نزدیک با توجه به فعال شدن دستیار شهردار در این حوزه، شاخص‌های ارزیابی ارائه شود تا ما هم به عنوان نمایندگان ناظر شهرداری بر مبنای آن نظارت خود را انجام دهیم.

کد خبر 679577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.