نیمار در آستانه انتقال به لیگ‌ حرفه‌ای عربستان!

گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن پیشنهاد "بزرگ" الهلال عربستان برای جذب نیمار را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار برزیلی به پی اس جی اطلاع داده است که می‌خواهد در تابستان این تیم را ترک کند، اگرچه ممکن است تیم فرانسوی حداقل برای گرفتن تصمیم نهایی، که منجر به دریافت ۱۵۰ میلیون یورو (۱۳۰ میلیون پوند / ۱۶۵ میلیون دلار) می‌شود، کمی صبر کند.

پس از اینکه فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال مدعی شد که تیم الهلال عربستان سعودی پیشنهاد بزرگی را برای این بازیکن ۳۱ ساله ارائه کرده، رسانه فرانسوی RMC Sport اعلام کرد که این پیشنهاد اکنون پذیرفته شده است. با این حال، این گزارش می‌افزاید که نیمار با وجود اینکه مذاکرات بین نمایندگان او و باشگاه، در مرحله تصمیم‌گیری قرار دارد و هنوز به این پیشنهاد "چراغ سبز" نشان نداده است.

اگر نیمار تابستان امسال پاری سن ژرمن را ترک کند، با توجه به اینکه باشگاه بارسلونا و لیگ MLS او را تحت نظر دارند، به اقامت ۶ ساله در پایتخت فرانسه پایان می‌دهد، جایی که او در ۱۷۳ بازی ۱۱۸ گل به ثمر رسانده است.

این درحالی است که قهرمانان لیگ ۱، مسلماً در وضعیت نابسامانی قرار دارند، چراکه نیمار، کیلیان امباپه و مارکو وراتی در شب تساوی بدون گل مقابل لوریان، از فهرست تیم خارج شدند. اتفاقاً، PSG پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی (۲۵۹ میلیون پوند/۳۳۲ میلیون دلار) الهلال را برای امباپه در ماه گذشته پذیرفت اما او علاقه‌ای به انتقال به آنجا نداشت.

پاری سن ژرمن قصد دارد امباپه را در تابستان امسال بفروشد، زیرا این مرد از امضای قرارداد جدید با باشگاه امتناع کرد. آنها نمی‌خواهند این فوق ستاره سال آینده به صورت رایگان جدا شود، اما اگر او و نیمار تابستان امسال تیم را ترک کنند، فرم PSG در لیگ ۱ و لیگ قهرمانان اروپا ممکن است آسیب ببیند.

مذاکرات ادامه دارد، اما به احتمال زیاد نیمار دیگر برای پاری‌سن‌ژرمن بازی نخواهد کرد.

کد خبر 679536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.