تخریب ساختمان‌های غیرمجاز پایتخت با جدیت ادامه داشته باشد

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از مدیریت شورای اسلامی شهر درخواست می‌کنم تخریب ساختمان‌های غیرمجاز خلازیر با جدیت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند، گفت: لازم است پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن علت این حادثه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در صدوشصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، درباره توقف روند تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در منطقه ۱۹ پایتخت اظهار کرد: در مورد نحوه تخریب ساختمان‌های غیرمجاز نگرانی داشتیم که روند تخریب متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه اصرار داشتیم بررسی موضوع تخریب پنج ساختمان موجب توقف تخریب‌ها نشود، افزود: در حال حاضر و با توقف تخریب‌ها به متخلفان فرصت دادیم که ساخت‌وساز غیرمجاز داشته باشند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از مدیریت شورای اسلامی شهر درخواست می‌کنم که با تمام قدرت موضوع را پیگیری کند تا تخریب ساختمان‌های غیرمجاز خلازیر با جدیت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: باید پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن علت این حادثه انجام شود، چراکه چند تن از کارکنان شهرداری و نیروهای پلیس جان خود را از دست دادند.

سروری تاکید کرد: لازم است روند تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز پیگیری شود، در حال حاضر تخریب‌ها متوقف شده است که آثار نامطلوبی بر ادامه کار دارد و احساس می‌شود کسانی که ساخت‌وساز غیرمجاز داشتند، تشویق شدند این مسیر باطل را ادامه دهند.

کد خبر 679526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.