بهره‌مندی بیش از ۳۲ هزار خانواده تهرانی تحت حمایت از تخفیف‌های قبوض آب، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، از برخورداری بیش از ۳۲ هزار خانواده تحت حمایت از تخفیف‌های قبوض آب برق و گاز در پنج ماهه امسال خبر داد.

جهانبخش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد، اظهار کرد: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوارهای کم مصرف اجرا می‌شود.

وی افزود: معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از این نوع خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده و ابلاغیه آن توسط دولت به دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت قبوض خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران طبق این مصوبه، گفت: بر اساس این مصوبه ۸۵ هزار و ۱۲۲ مددجوی کمیته امداد استان تهران با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرس soha.emdad.ir و با ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خود را برای بهره‌مندی از خدمات مذکور ثبت کردند.

وی ادامه داد: طبق الگوی مصرف در پنج ماهه ابتدایی سال جاری ۳۲ هزار و ۸۸۳ خانواده از تخفیف‌های شرکت‌های آب، برق و گاز برای قبوض خود به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان برخوردار شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: بیشترین تخفیف توسط شرکت گاز با مبلغ ۹۶۹ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان است و پس از آن بیشترین تخفیف از شرکت برق با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۷ میلیون تومان برای خانواده‌های تحت حمایت دریافت شده است.

کد خبر 679474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.