تلاش برای دریافت مصوبه از دولت برای واردات اتوبوس‌/اختصاص بودجه بیشتر به محلات کم‌برخوردار

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درصدد هستیم با کمک دولت مصوبه‌ای را اخذ کنیم تا امکان ورود اتوبوس فراهم شود تا در ایام اربعین و مهرماه مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نطق پیش از دستور نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز نخستین جلسه سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان است که پس از انتخاب هیئت رئیسه جدید برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از ابوالفضل قربانی به پاس دو سال خدمت به عنوان نایب‌رئیس شورای ششم افزود: امروز انتخابات کمیسیون‌ها انجام می‌شود که با توجه به تخصص، علاقه‌مندی و سوابق اعضا، این موضوع در کمیسیون تلفیق بررسی شده است، در این راستا امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی کارایی خوبی از مدیریت شهری شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این تلاش‌ها از هم‌اکنون آغاز شده و نشست‌های گوناگون با هدف بررسی اولویت‌های شهری برگزار شده و می‌شود؛ از مهم‌ترین این پیگیری‌ها در حوزه حمل‌ونقل است که هفته گذشته در این خصوص جلسه‌ای داشتیم که قرار است ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: افزایش سرعت کار در خط دو مترو، افزایش سرعت در حلقه چهارم حفاظتی، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و هر تلاشی که کمک به بهبود حمل‌ونقل شهری کند، در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

نورصالحی با بیان اینکه در کشور تنگناهایی در این حوزه وجود دارد که امیدواریم با همت مسئولان برطرف شود، گفت: درصدد هستیم با کمک دولت مصوبه‌ای را دریافت کنیم تا امکان ورود اتوبوس فراهم شود و در ایام اربعین همچنین مهرماه مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری و محیط زیست دغدغه‌های مهمی وجود دارد؛ در خصوص پنج هزار هکتار فضای سبز و ۳۰۰ کیلومتر مادی که در این فصل گرم سال تشنه هستند، جریان زاینده‌رود، تأمین آب و تحویل پساب خریداری شده توسط مدیریت شهری که تاکنون به‌صورت کامل تحویل داده نشده است نیز نگرانی‌های جدی وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه راهبردی ۱۴۱۰ در حال جمع‌بندی است، گفت: در محلات کم‌برخوردار که نیازهای جدی وجود دارد، باید بودجه بیشتری اختصاص پیدا کند تا در دو سال باقی‌مانده از مدیریت شهری اتفاقات خوبی که در منشور شورا آمده و در بودجه منابع آن نیز پیش‌بینی شده است، تحقق پیدا کند و رضایتمندی بیش از پیش مردم را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم سال سوم شورا همچون قبل، با خیر و برکت و تلاش همراه باشد و در کنار مجموعه مدیریت شهری بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر اصفهان رقم بزنیم.

کد خبر 679467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.