اجرای طرح انتظام‌بخشی بوستان‌های شهر قزوین

شهردار قزوین از اجرای طرح انتظام‌بخشی بوستان‌های شهر به منظور جلوگیری از ورود خودروها خبر داد و گفت: در نخستین مرحله و به‌منظور جلوگیری از ورود خودرو به بوستان دانشجو، حاشیه غربی این بوستان با اجرای عملیات جدول‌گذاری ساماندهی و مسدود شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پیشرفت ۹۰ درصدی راکفیل‌ریزی در پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۱۰۴ هزار تن راکفیل در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به راکفیل‌ریزی، عملیات تثبیت بتنی در عرض ۵۵ متر و طول تقریبی ۱۷۰۰ متر با هفت دستگاه کامیون حمل مصالح در حال اجرا است.

شهردار قزوین با اشاره به افزایش صددرصدی یارانه به بهره‌برداران در بودجه ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: در راستای جبران خسارت‌های بهره‌برداران به دلیل افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو، مبلغ بودجه تعیین شده برای سال ۱۴۰۲ از ۳۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

صباغی تصریح کرد: مبلغ بودجه تعیین شده برای سال ۱۴۰۱ از ۲۲ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت که ۳۷ درصد یارانه به بهره‌برداران اختصاص پیدا کرده است، یکی از اقدامات مهم سازمان اتوبوسرانی قزوین در برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، تأمین معیشت و رفاه رانندگان اتوبوس و بهره‌برداران به عنوان قشری تلاشگر و زحمتکش بوده است.

وی اضافه کرد: ترمیم آسفالت تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و جاده نجف‌آباد توسط عوامل اجرایی ناحیه اندیشه با هدف رفاه حال شهروندان و تردد آسان خودروها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار قزوین گفت: عملیات جدول‌گذاری نهر در چهارراه مجاهد در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری و هدایت آب‌های سطحی توسط ناحیه آزادگان انجام شد.

صباغی از اجرای طرح انتظام‌بخشی بوستان‌های شهری به‌منظور جلوگیری از ورود خودرو خبر داد و افزود: در نخستین مرحله و به منظور جلوگیری از ورود خودرو به بوستان دانشجو، حاشیه غربی این بوستان با اجرای عملیات جدول‌گذاری ساماندهی و مسدود شد.

وی اظهار کرد: نرده حفاظ در بوستان مادر و کودک در راستای افزایش ضریب امنیت روی دیوار پیرامونی این بوستان به طول تقریبی یک هزار و ۲۰۰ متر نصب شد.

کد خبر 679449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.