جزئیات وضعیت انتقال نیروهای فرهنگی ورودی ۹۸

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نتایج نقل و انتقالات داخل استان اعلام شد و در سامانه erp.isfedu.ir برای همکاران قابل مشاهده است و با توجه به سازماندهی نشدن نیروهای ورودی ۹۸ دانشگاه فرهنگیان، نقل و انتقال این گروه به نیمه دوم شهریورماه موکول شد.

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اعلام نتایج نقل و انتقال داخل استان فرهنگیان اصفهان، اظهار کرد: در این مرحله از انتقالات، ۵۵۳ نفر از فرهنگیان استان پذیرفته شدند که لازم است برای تکمیل فرایند انتقال، با کارگزینی اداره آموزش و پرورش منطقه مقصد در ارتباط باشند.

وی با تشریح وضعیت انتقال نیروهای ورودی ۹۸ دانشگاه فرهنگیان افزود: با توجه به سازماندهی نشدن نیروهای ورودی ۹۸ دانشگاه فرهنگیان، نقل و انتقال این گروه از متقاضیان به مرحله دوم انتقالات که در نیمه دوم شهریورماه خواهد بود موکول شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نتایج نقل و انتقالات داخل استان اعلام شد و در سامانه erp.isfedu.ir برای همکاران قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نقل و انتقالات، نیروهایی که در این مرحله پذیرش نشدند، مورد پردازش و بررسی مجدد قرار می‌گیرند و با توجه به اعلام مازادی مناطق و نیز حضور دانشجو معلمان ورودی ۹۸ در فرایند انتقالات، ممکن است شرایط جابه‌جایی این دسته از همکاران نیز فراهم شود.

کد خبر 679439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.