حقایق جبهه برای جوانان توسط آزادگان بیان شود/برگزاری اجلاسیه آزادگان استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از وظایف آزادگان عزیزان تبیین زیبایی‌های جبهه و حماسه‌ها برای نسل جدید است و باید با بیان حقایق جبهه ایمان جوانان را مستحکم‌تر کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی شامگاه امروز _بیست و یکم مردادماه_ در نشست ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با موضوع اجلاسیه آزادگان اظهار کرد: بازگشت قهرمانانه آزادگان به وطن برای همه مردم بسیار خاطره ساز، دل‌انگیز و حماسی است و امروز همه ما مدیون مجاهدت‌های آزادگان سرافرازی هستیم که این عزیزان لحظه‌ای از مقاومت، ایثار و فداکاری خود کوتاه نیامدند.

وی ادامه داد: آزادگان سرافراز با گام‌های استوار و سرشار از ایمان، عزت، اقتدار، آرامش و کرامت برای مردم ایران رقم زدند و این عزیزان با قلوبی مستحکم و روحی غیرتمند و جوانمردی، شکوه ایران اسلامی را معنا کردند و عظمت ایمان به خدا را روی زمین تکثیر کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: آزادگان مسافران حقیقی آیات جهاد بودند که لحظه‌ای از دشمنان نهراسیدند و البته نبرد با دشمن برای آزادگان سرافراز همچنان ادامه دارد و این عزیزان امروز باید در میدان جهاد تبیین مجاهدانه‌تر از گذشته نقش آفرینی کنند.

وی تأکید کرد: تاریخ پر افتخار چهار دهه انقلاب اسلامی که سرشار از حماسه‌ها و برکات فراوان است امروز باید برای نسل جدید تبیین شود و آزادگان نقش مهمی در این رسالت مهم دارند.

سردار کریمی افزود: اگر امروز شهرهای ما سرشار از آرامش و پیشرفت است به برکت مجاهدت‌های شهدا و فداکاری آزادگان و ایثارگران است و همه باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز، جانبازان دلاور و رزمندگان سلحشور باید در میدان جهاد تبیین نقش آفرینی کنند، گفت: یکی از وظایف این عزیزان تبیین زیبایی‌های جبهه و حماسه‌ها برای نسل جدید است و باید با بیان حقایق جبهه ایمان جوانان را مستحکم‌تر کنند.

سردار کریمی تأکید کرد: حقایق دفاع مقدس و بهره برداری از گنج عظیم دفاع مقدس ایمان جوانان و انگیزه آنها را تقویت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان انقلاب در تلاش هستند، جوانان را از تاریخ پرافتخار کشورمان جدا کند باید به مسئله تبیین و بیان زیبایی‌ها اهمیت فراوانی داد.

سردار کریمی با اشاره به برگزاری اجلاسیه آزادگان در ذیل برنامه‌های گام دوم کنگره بیان کرد: در راستای گرامیداشت مقام آزادگان و بهره برداری از خاطرات ارزشمند و الگوگیری از سیره این عزیزان کارگروه تخصصی آزادگان ذیل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تشکیل و راه اندازی شد.

وی افزود: ۲۶ مرداد ماه یک فرصت بسیار خوب برای پرداختن به مقام و جایگاه آزادگان است که با توجه به این مهم و در راستای برنامه‌های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی اجلاسیه آزادگان در دستور کار قرار گرفت.

سردار کریمی ادامه داد: برگزاری اجلاسیه به عنوان آغاز کار خواهد بود و نیاز است با کمک آزاده‌های سرافراز اقدامات ارزشمند و ماندگاری از جمله تولید محتوا و روایت‌گری برای نسل جوان و نوجوان انجام شود.

وی اضافه کرد: اجلاسیه آزادگان استان مرکزی همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مرداد ماه سال‌جاری برگزار و برنامه‌های اجرایی این اجلاسیه به مدت یک ماه انجام می‌شود و برنامه‌های محتوایی در طول سال باید مورد توجه این کارگروه باشد.

کد خبر 679437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.