۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کاهش ۴۶ درصدی قیمت سهام "پیزد"

شرکت لاستیک یزد از اردیبهشت‌ماه تاکنون، نزدیک به ۴۶ درصد ریزش قیمتی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت لاستیک یزد در حال حاضر در تابلوی دوم فرابورس با قیمت یک هزار ۱۸۵ تومان در حال معامله است و پی بر ای ۱۰ واحدی را به خود اختصاص داده است، پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۱۱.۷۵ واحد بوده و در حال حاضر محدوده تعادلی نزدیک بر پی بر ای در حال معامله است، ارزش بازار برابر با دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و حجم معاملات روز گذشته این شرکت حدود ۲۵۰ هزار برگه سهم بوده است، سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۱۱۴ تومان بوده است.

کاهش ۴۶ درصدی قیمت سهام "پیزد"

این شرکت در سه ماهه سال ۱۴۰۲ توانسته به ۶۶۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی دست پیدا کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰ درصدی داشته است و هزینه‌های این شرکت فقط رشد هفت درصدی داشته و به ۵۳۱ میلیارد تومان رسیده است، سود ناخالص این شرکت در فرولاستیک برابر با ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است.

هزینه‌های فروش اداری و عمومی برابر با ۱۷ میلیارد تومان بود و شرکت به سود عملیاتی ۱۱۷ میلیارد تومانی رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه هزار و ۸۰۰ درصدی داشته است.

شرکت ۳۰ میلیارد تومان هزینه مالی داشته است و سود شرکت قبل از پرداخت مالیات به ۸۵ میلیارد تومان رسیده است، شرکت با پرداخت ۹ میلیارد تومان مالیات، به ۷۵ میلیارد تومان سود خالص رسیده است.

شرکت در سه ماهه سال گذشته شناسایی زیان دیده است و در این سه ماه به سود ۳۷ تومان به ازای هر برگه سهم رسیده است و از لحاظ تغییرات بنیادی شاهد نکات مثبت زیادی است.

این شرکت از اردیبهشت‌ماه تاکنون، نزدیک به ۴۶ درصد ریزش قیمتی را تجربه کرده است.

کاهش ۴۶ درصدی قیمت سهام "پیزد"

کد خبر 679423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.