۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
انریکه فوق ستاره‌های PSG را خط زد

مثلثی از فوق ستاره‌های پاری سن ژرمن متشکل از کیلیان امباپه، نیمار و مارکو وراتی توسط لوئیس انریکه برای بازی افتتاحیه لیگ ۱ مقابل لوریان کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمربی PSG با حذف سه فوق ستاره از لیست مسابقه امشب مقابل لوریان، اقتدار خود را نشان داد. انریکه هشدار داده بود که «اقدامات بازیکنان برای اتخاذ تصمیماتش مهم است» او با کنار گذاشتن سه ستاره مهم psg، برای همه خط و نشان کشیده است.

به امباپه گفته شده که باید قراردادش را تمدید کند در غیر این صورت، کل فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۳ نیمکت نشین خواهد شد. برنده جام جهانی ۲۰۱۸ همچنان دوست ندارد قرارداد جدیدی را امضا کند و تابستان آینده به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت.

در همین حال، نیمار و وراتی از جمله پنج بازیکن بزرگی هستند که به آنها اطلاع داده شده است که در برنامه‌های انریکه حضور ندارند و آزادانه به دنبال فرصت‌های شغلی جدید هستند.

درحالی که امباپه قصد انتقال به رئال مادرید را دارد، گزارش شده که نیمار می‌تواند به لیونل مسی در MLS بپیوندد و باشگاه LAFC پیشنهادی برای این بازیکن برزیلی آماده کرده است. وراتی هم پس از دوری جستن از پیشنهادات عربستان سعودی، نامش با انتقال به چلسی مرتبط شده است.

کد خبر 679409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.