ناکامی سوداگر مرگ در انتقال محموله ۹۸ کیلوگرمی تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری یک سوادگر مرگ و کشف ۹۸ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جابه‌جایی محموله‌ای مواد افیونی توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه خودروی وانت نیسان از استانی در جنوب کشور مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان شهرضا، سرانجام خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کردند و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروی حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آن، ۹۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

وی با اشاره به توقیف این خودرو و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 679387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.