دپوی محموله ۱۰ میلیاردی قاچاق در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از هشت تن انواع گیاهان دارویی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مأموران پلیس اطلاعات شهرستان اصفهان مبنی بر دپوی مقدار زیادی انواع گیاهان دارویی خارجی در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری مأموران پلیس اطلاعات شهرستان اصفهان طی یک عملیات ویژه به محل اعزام شدند و در حضور مالک منزل از آن مکان بازدید کردند که در نهایت هشت تُن و ۷۹۶ کیلو انواع گیاهان دارویی و ۱۸۸ قالب صابون در مارک‌ها و مدل‌های مختلف که همگی بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند کشف شدند.

پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده، کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و مالک منزل نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 679386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.