جشنواره محیط‌ زیستی «آشیانه‌ام باش» برگزار شد

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: جشنواره محیط‌ زیستی با عنوان «آشیانه‌ام باش» در شهرستان بن برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال‌وبختیاری، سعید یوسف‌پور اظهار کرد: به منظور تنویر افکار عمومی در زمینه حفاظت از محیط زیست و برانگیختن حس حیوان‌دوستی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بن و مشارکت خانه‌های محیط زیست شهرهای بن و یان‌چشمه، جشنواره محیط‌زیستی را با عنوان «آشیانه‌ام باش» در سطح این شهرستان برگزار کرد.

وی افزود: در این اقدام فرهنگی تعداد ۱۳۰ آشیانه پرندگان طراحی و تهیه شد و کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز با اشتیاق فراوان روی لانه‌ها طرح‌های زیبایی را خلق کردند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: لانه‌های آماده شده توسط کودکان و نوجوانان روی تعدادی از درختان سطح شهر و مجتمع تفریحی گرداب بن توسط ادارات حفاظت محیط‌زیست و شهرداری این شهر نصب شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان بن شامل دو بخش مرکزی به مرکزیت بن و بخش شیدا به مرکزیت شهر یان‌چشمه است. منطقه حفاظت شده شیدا نیز در ۲۷ کیلومتری شمال شهرستان شهرکرد و در شهرستان بن واقع شده است.

کد خبر 679333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.