راه‌اندازی ۵ ایستگاه ثبت تخلف در قائم‌شهر

شهردار قائم‌شهر از خرید نخستین خودروی ۲۰۶ ثبت تخلفات استان مازندران در قائم‌شهر خبر داد و گفت: به همین منظور پنج ایستگاه ثبت تخلفات نیز در قائم‌شهر پیش‌بینی شده است.

کاظم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خرید و نوسازی ماشین‌آلات شهری، حمایت از تولیدات داخلی را سرلوحه شهرداری در این حوزه دانست و اظهار کرد: شهرداری قائم‌شهر نباید به مدت ۳۰ سال در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات شهری دغدغه‌ای داشته باشد.

وی افزود: خرید شش دستگاه خودروی نیسان، دو دستگاه اتوبوس و چهار دستگاه تاکسی درون‌شهری، هشت دستگاه کامیون ۱۰ تنی، پنج دستگاه کامیون پنج تنی، دو دستگاه مخزن شوی، چهار دستگاه لجن‌کش و دو دستگاه ون درون‌شهری از اقدامات انجام شده در این راستا است که بیشتر به قیمت کارخانه و از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

شهردار قائم‌شهر خاطرنشان کرد: ما اولین شهرداری مازندران هستیم که توانستیم با خرید یک دستگاه خودروی مکانیزه خط‌کشی محوری، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها با اجاره دادن این خودرو به شهرهای مجاور منبع درآمد پایداری برای شهرداری قائم‌شهر ایجاد کنیم.

علیپور از خرید اولین خودروی ۲۰۶ ثبت تخلفات در استان در قائم شهر خبر داد و ادامه داد: به همین منظور پنج ایستگاه ثبت تخلفات نیز در قائم‌شهر پیش‌بینی شده است.

وی خدمات شهری را نخستین وظیفه این شهرداری دانست و تصریح کرد: خرید دو دستگاه خودروی جاروب تمام مکانیزه، یک دستگاه مخزن‌شوی و دو دستگاه آب‌پاش حرفه‌ای انجام شده است که به‌زودی به ناوگان شهری قائم‌شهر اضافه خواهد شد، همچنین قرارداد خرید ۵۲۰ عدد باکس زباله نیز بسته شده است که تا یک ماه آینده در اماکن مورد نظر نصب خواهد شد.

شهردار قائم‌شهر با اعلام اینکه شهرداری این شهر نخستین خودروی آتش‌نشانی سنگین را خریداری کرده است، گفت: حدود ۳۰ دستگاه از این نوع خودرو وارد کشور شده که از این تعداد تنها یک دستگاه به استان‌های شمالی و شهر قائم‌شهر اختصاص پیدا کرده است.

علیپور افزود: قیمت این دستگاه به نرخ روز بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان است که از سوی سازمان شهرداری‌ها و به صورت رایگان در اختیار شهرداری قائم‌شهر قرار می‌گیرد.

کد خبر 679327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.