پلمب ۳ مرکز فروش تجهیزات تولید صدای ناهنجار خودروها در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از توقیف ۳۵ دستگاه خودرو به علت تولید صداهای ناهنجار و پلمب سه مرکز فروش تجهیزات تولید این‌گونه صداها در خودروها با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمانشاه سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: ۳۵ دستگاه خودروی هنجارشکن که با دستکاری اگزوز و تولید صدای ناهنجار یا نصب انواع کیت‌های تولید صدا در اگزوز خودرو باعث تولید و ایجاد آلودگی شنیداری و دیداری و انجام حرکات مخاطره‌آمیز زمینه ایجاد نارضایتی شهروندان و سلب آسایش عمومی و بی‌نظمی در معابر را به وجود آورده بودند با همکاری دادستانی کرمانشاه به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف شدند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه ایجاد صدای ناهنجار و آلودگی صوتی توسط رانندگان، علاوه بر توقیف سیستمی، اعمال قانون، معرفی به مراجع قضائی و اعمال محرومیت و ثبت نمرات منفی، خودرو به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شود و پس از پرداخت انواع خلافی، عوارض و مالیات و شرکت در کلاس‌های آموزشی پلیس راهور، فرایند ترخیص امکان‌پذیر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین راستا سه مرکز و تعمیرگاه که نسبت به فروش، نصب و دستکاری انواع تجهیزات آلودگی صوتی روی خودروها فعالیت داشتند، با دستور دادستان و همکاری اداره اماکن ضمن تشکیل پرونده قضائی، پلمب شد و با مالکان آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفت.

کد خبر 679279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.