انتخاب رئیس و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر سمنان

رئیس و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر سمنان، در جلسه علنی توسط اعضای شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر سمنان در جلسه علنی توسط اعضای شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شدند، به این ترتیب مجید نظری به عنوان رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و خدمات شهری و منصور صبیری و عباسعلی طالب بیدختی به عنوان نایب‌رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین رضا صباغیان به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و حسین موسوی و حسین گل‌هاشم به عنوان نایب‌رئیس و منشی تعیین شدند.

در ادامه منصور صبیری به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و مجید نظری و رضا صباغیان به عنوان نایب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند، همچنین مهدی خراسانیان به عنوان رئیس کمیسیون مالی، حقوقی و بودجه و عباسعلی طالب بیدختی و منصور صبیری به عنوان نایب‌رئیس و منشی این کمیسیون تعیین شدند.

در پایان عباسعلی طالب بیدختی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشی و مهدی خراسانیان و رضا صباغیان به عنوان نایب‌رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

پیش از این حسین موسوی به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و حسین گل‌هاشم به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در این جایگاه حضور داشتند که با انتخاب حسین موسوی به عنوان شهردار و تفکیک کمیسیون ورزشی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی، دو تغییر نسبت به سال دوم شورای ششم در ترکیب کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر سمنان صورت گرفت.

به گزارش ایمنا، در جلسه علنی هفته گذشته شورای اسلامی شهر سمنان، مهدی خراسانیان به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر سمنان انتخاب شد.

کد خبر 679276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.