پروژه‌های کلان و خوبی را در دست اقدام داریم

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: امروز توسعه‌های آن‌چنانی در سطح استان دیده نمی‌شود که به سیاست‌های کلان مرتبط است، اما در حد توان پیگیر امور هستیم و در کنار انجام اقدامات روزمره پروژه‌های کلان و خوبی را در دست اقدام داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _شنبه بیست‌ویکم مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: یکی از مباحث اصلی مدیریت شهری ایجاد نشاط اجتماعی است و در این عرصه در کنار رسانه‌ها هستیم.

وی افزود: می‌توان پروژه‌هایی را آغاز کرد که در دوران مدیریت شهری فعلی تمام نشود، اما امروز توسعه‌های آن‌چنانی در سطح استان دیده نمی‌شود که به سیاست‌های کلان مرتبط است، اما در حد توان پیگیر امور هستیم و در کنار انجام اقدامات روزمره پروژه‌های کلان و خوبی را در دست اقدام داریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: استان چهارمحال‌وبختیاری دارای کمبودهایی است که باید مورد توجه مسئولان متولی قرار گیرد تا توسعه محقق شود، نباید تعارض منافع را شاهد باشیم و در این راستا رسانه‌ها باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

صادقی با تاکید بر اینکه مردم از تفکرات مرزگذاری شده بیزار هستند و لازم است نشاط اجتماعی ترویج داده شود، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل با خلوص و بدون ادعا بودند، حتی علاقه‌ای به حضور در تربیون نداشتند و در عمل برای کشور و مردم تلاش کردند.

کد خبر 679265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.