افتتاح ۱۵ پروژه آب‌وفاضلاب در استان چهارمحال‌وبختیاری

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۱۵ پروژه آب‌وفاضلاب در استان چهارمحال‌وبختیاری افتتاح می‌شود و اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۲۳۱ میلیارد تومان، از محل اعتبارات ملی و استانی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال‌وبختیاری، محمد کریمی از افتتاح ۱۵ پروژه در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: امسال در هفته دولت پروژه‌های آب و فاضلاب افتتاح خواهد شد.

وی افزود: دو پروژه استان در حوزه فاضلاب افتتاح خواهد شد، اما بیشتر پروژه‌های افتتاحی در حوزه آب‌رسانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در ۹ شهرستان بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب، تأمین آب آشامیدنی، اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب، احداث مخازن ذخیره آب و حفر و تجهیز چاه از پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

کریمی با تاکید بر اینکه اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها ۲۳۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی است، گفت: با افتتاح این طرح‌ها، چهار شهر و ۱۹ روستا در شهرستان‌های بروجن، فارسان، کوهرنگ، اردل، لردگان، شهرکرد، کیار، بن و سامان استان چهارمحال‌وبختیاری از خدمات این شرکت بهرمند می‌شوند.

کد خبر 679254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.