دستگیری اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان در قصرقند

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری دو عضو مسلح گروهک تروریستی انصار الفرقان در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند، در کمتر از چند ساعت با رصد اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد دو عضو از گروهک تروریستی انصارالفرقان در محور شهرستان قصرقند به تلنگ با دو خودرو در حال تردد هستند.

وی افزود: در ادامه پس از رصد لحظه به لحظه اقدامات و تحرکات این افراد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، منافقان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد که دارای تابعیت ایرانی می‌باشند با یک برنامه‌ریزی هدفمند، عصر روز گذشته در این منطقه اقدام به شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند برای گروهک تروریستی انصارالفرقان به همراهی دو نفر دیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به توقیف خودروهای آنان و معرفی به مراجع قضائی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک تروریستی در دستور کار مأموران پلیس قرار دارد.

منبع: فارس

کد خبر 679243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.