ساماندهی ورودی‌های شهر اهواز از مطالبات بحق شهروندان است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ورودی اهواز از سمت جاده کمربندی اندیمشک-دغاغله به جاده حوادث معروف شده و از ۱۵ سال گذشته تا کنون قصد تعریض این جاده وجود داشته است، اما هیچ‌وقت بودجه‌ای برای آن اختصاص داده نشده یا بودجه اختصاص پیدا کرده اندک بوده است.

حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ورودی‌های اهواز و پل ورودی شهید بروایه از پروژه‌های نیمه‌تمام اهواز است که در ورودی اندیمشک – اهواز قرار دارد و در بیش از ۱۰ سال گذشته به حال خود رها شده است.

وی افزود: مردمی که وارد خوزستان می‌شوند می‌گویند آیا در خوزستان مسئولی وجود ندارد که تکمیل این پروژه نیمه‌تمام را از دستگاه‌ها مطالبه کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: ورودی دیگر اهواز از سمت جاده کمربندی اندیمشک به جاده دغاغله به جاده حوادث معروف شده و از ۱۵ سال گذشته تا به اکنون قصد تعریض این جاده وجود داشته است، اما هیچ وقت بودجه‌ای برای آن اختصاص داده نشد یا بودجه کمی به آن اختصاص پیدا کرد.

دغاغله با اشاره به اینکه خسارت‌های مالی و حوادث رانندگی باید طی ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر در این مسیر بررسی شود، تاکید کرد: استاندار خوزستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید به این مطالبه بحق مردم که سال‌ها روی زمین مانده است، پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه این ناکارآمدی‌ها در خوزستان باید حل شود، تاکید کرد: شرکت نفت باید به مسئولیت‌های خود عمل کند، تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن و شهرسازی سبب رنجش مردم شده است و باید هرچه سریع‌تر پروژه یک هزار و ۶۸۰ واحدی تکمیل شود تا بخش عمده‌ای از مردم ساکن در بخش‌های بحرانی منبع آب و حصیرآباد جابه‌جا شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: تمام مشکلات شهر راه نباید به گردن شهرداری انداخت، بلکه کم‌کاری سایر ارگان‌ها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 679195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.