ثبت رکورد ۶ کلین‌شیت طی ۷ فصل اخیر توسط پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک، برای ششمین‌بار طی هفت‌فصل اخیر لیگ برتر فصل را با کلین‌شیت آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز چهارشنبه، هجدهم مردادماه، از ساعت ۱۹:۳۰ در نخستین بازی خود در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج‌فارس رودرروی آلومینیوم اراک قرار گرفت و با ثبت کلین‌شیت، به پیروزی اقتصادی و نزدیک یک بر صفر دست پیدا کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی بازی مقابل آلومینیوم را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساندند که طی هفت‌فصل اخیر لیگ برتر، پرسپولیس در شش فصل توانسته لیگ برتر را با ثبت کلین‌شیت در هفته اول آغاز کند. جالب‌تر اینکه قرمزهای پایتخت در تمام این شش‌فصل در پایان جام قهرمانی را به‌دست آورده‌اند.

پرسپولیس در فصل هفدهم برابر فولاد به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرده بود؛ در فصل هجدهم موفق شد با برتری یک بر صفر از سد شهرخودرو عبور کند. قرمزها در فصل نوزدهم پارس‌جنوبی را یک بر صفر شکست دادند؛ فصل بیستم را با تساوی بدون‌گل مقابل سایپا آغاز کردند و در فصل بیست‌ودوم نیز برابر ذوب‌آهن بدون‌گل متوقف شدند و این فصل هم آلومینیوم را یک بر صفر شکست دادند.

قرمزپوشان پایتخت فقط در هفته اول فصل بیست‌ویکم و در مصاف با فولاد خوزستان موفق به ثبت کلین‌شیت نشدند و توانستند این تیم را در اهواز با نتیجه سه بر یک شکست دهند. در پایان آن فصل استقلال تهران با عملکرد خاطره‌انگیز توانست به قهرمانی برسد و دست پرسپولیسی‌ها از جام قهرمانی لیگ برتر کوتاه ماند.

کد خبر 679194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.