گلزنی هافبک صاحب‌سبک گل‌گهر در لیگ برتر پس از ۹۵۳ روز!

احمدرضا زنده‌روح پس از دو سال و گذراندن خدمت‌مقدس سربازی در فجرسپاسی، به گل‌گهر سیرجان بازگشت و در مصاف هفته اول فصل بیست‌وسوم لیگ برتر برای این تیم گلزنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز چهارشنبه_ هجدهم مردادماه_ فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران یک بازی حساس در ورزشگاه شهید سلیمانی میان دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان برگزار شد که در نهایت گل‌گهر موفق شد به پیروزی خانگی قاطعانه سه بر صفر در برابر فولاد دست پیدا کند.

دقیقه بیست‌ودوم این تقابل اتفاق مهمی برای هافبک گل‌گهر سیرجان رقم خورد؛ شاگردان مارینوس اوزونیدیس صاحب یک ضربه‌پنالتی شدند و احمدرضا زنده‌رو با ایستادن پشت توپ دروازه شهاب گردان را باز کرد تا پای هافبک با تجربه سیرجانی‌ها پس از مدت‌های طولانی در لیگ برتر به گلزنی باز شود.

احمدرضا زنده‌روح آخرین‌بار در هفته نهم فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر در مصاف گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال تهران که به شکست دو بر یک گل‌گهر منجر شد گلزنی کرده بود و جالب‌تر اینکه آن گل نیز از روی نقطه‌پنالتی به‌ثمر رسیده بود تا بدین ترتیب زنده‌روح پس از سه‌فصل (۹۵۳ روز یا به‌عبارتی بیشتر از ۱۳۶ هفته) این طلسم را بشکند.

البته زنده‌روح از آن دسته هافبک‌هایی که گل‌های پرشماری به‌ثمر می‌رسانند نیست اما در زمانی که اوج فوتبال خود را پشت‌سر می‌گذاشت و حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد، برای سپری‌کردن دوران خدمت‌مقدس سربازی به فجرسپاسی شیراز رفت و البته یک‌فصل هم با پیراهن این تیم در لیگ برتر توپ زد اما در گلزنی ناکام بود و سپس با سقوط فجرسپاسی به لیگ دسته‌اول، به‌مدت یک‌فصل از سطح نخست فوتبال ایران دور ماند.

کد خبر 679190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.