شهریار مغانلو یک‌میلیون یورویی شد

ارزش شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان در وب‌سایت ترنسفرمارکت پس از مدت‌ها به یک‌میلیون یورو رسید تا وی در میان ۱۰ بازیکن گران‌قیمت ایرانی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان که سومین فصل حضور خود در جمع طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان را سپری می‌کند در بازی شب گذشته سپاهان مقابل تراکتور تبریز که در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار می‌شد پس از گذشت فقط ۱۴ دقیقه نخستین گل خود در فصل جدید را وارد دروازه حسین پورحمیدی کرد.

مهاجم ۲۸ ساله سپاهان فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب طلایی‌پوشان داشت و در تیم تحت‌هدایت ژوزه مورایس موفق شد در ۲۷ بازی با ثبت ۱۳ گل عنوان برترین گلزن فصل را به‌دست بیاورد و ضمناً شش پاس‌گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرد تا علاوه‌بر آقای‌گلی، در میان بازیکنانی قرار گرفت که بیشترین تأثیرگذاری را در گل‌های به‌ثمر رسیده تیمش داشت.

تا قبل از شروع فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی بسیار متعدد و عجیبی پیرامون شهریار مغانلو به‌وجود می‌آمد و برخی رسانه‌ها معتقد بودند مهاجم سپاهان قصد ماندن در سپاهان را ندارد و می‌خواهد بار دیگر در پرسپولیس توپ بزند. با این وجود مهاجم طلایی‌پوشان به سکوت خود پایان داد و اعلام کرد در این تیم می‌ماند.

شهریار مغانلو سال ۲۰۲۱ از سانتاکلارا پرتغال و (پرسپولیس تهران به‌صورت قرضی) به سپاهان پیوست و در آن زمان ۵۰۰ هزار یورو ارزش داشت؛ پس از آن با آقای‌گل‌شدن در لیگ سال گذشته، ارزش مغانلو به ۶۰۰ هزار یورو رسید و در نهایت دو ماه قبل بود که با افزایش ۴۰۰ هزار یورویی ارزش خود مواجه شد تا به جمع بازیکنان ایرانی یک‌میلیون یورویی بپیوندد.

شهریار مغانلو یک‌میلیون یورویی شد

بدین ترتیب شهریار مغانلو در کنار سعید صادقی و میلاد سرلک دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران، طبق اعلام وب‌سایت ترنسفرمارکت با ارزش یک‌میلیون یورو جزو ۱۰ بازیکن ایرانی گران‌قیمت محسوب می‌شود.

کد خبر 679183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.