تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در اندیشه قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان به‌مصاف فرانسه خواهد رفت تا عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد.

به گزارش ایمنا، در جریان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال کره‌جنوبی رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. والیبال ایران در سه‌ست و به‌ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ مقابل حریفش به پیروزی رسید و فینالیست این مسابقات شد.

والیبال ایران در این بازی و در حمله موفق شد ۵۳ امتیاز کسب کند این درحالی بود که کره جنوبی در این بخش تنها ۵۰ امتیاز به‌دست آورد. در بخش دفاع روی تور، والیبال ایران ۱۵ امتیاز به دست آورد و در این آیتم کره جنوبی هشت امتیاز کسب کرد.

در امتیاز سرویس مستقیم، والیبال ایران قدرت خود را به حریف دیکته کرد به طوری که ایران از این بخش ۶ امتیاز به دست آورد. والیبال کره جنوبی در سرویس عملکرد خوبی نداشت و موفق نشد امتیازی کسب کند.

والیبال ایران از اشتباهات حریف ۱۹ امتیاز کسب کرد و این درحالی بود که کره جنوبی از اشتباهات والیبال ایران ۲۴ امتیاز به دست آورد. در پایان این بازی، طاها بهبودیان ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۸ امتیاز بهترین بازیکن زمین و ایران نام گرفت.

در دیگر بازی این مرحله از مسابقات، والیبال فرانسه توانست آمریکا را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا با این نتیجه در آخرین روز از این دوره مسابقات فینال بین دو تیم ایران و فرانسه برگزار شود. دو تیم ایران و فرانسه ساعت دو بامداد روز شنبه بیست‌ویکم مردادماه به وقت تهران فینال را برگزار خواهند کرد تا چهره قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

کد خبر 679179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.