سیلاب موجب قطع برق در مناطقی از استان هرمزگان شده است/خسارت سیلاب در حاجی‌آباد و فین

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان از خسارت سیلاب به بخش‌های از حاجی‌آباد و فین خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی از چند روز گذشته، اظهار کرد: طی دو روز گذشته بر اساس فعالیت سامانه‌ای بارشی در استان شاهد بارش‌هایی بودیم که خساراتی را نیز به همراه داشته است.

وی افزود: در شمال استان به ویژه در مناطقی از شهرستان حاجی‌آباد و مناطق فین و قطب‌آباد شاهد وقوع سیلاب بودیم که حاجی آباد منجر به قطع ۳۰ تیر برق و آسیب به گلخانه‌ها شده است.

حسن‌زاده عنوان‌کرد: در منطقه فین نیز از شب گذشته شاهد خساراتی به شبکه برق بوده‌ایم که با پیگیری‌های صورت گرفته برق اکثر مناطق وصل و سایر روستاهای بدون برق نیز مشکل تا ساعات آینده مرتفع خواهد شد.

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان همچنین از انسداد مسیرهای روستایی در منطقه فین خبر داد و گفت: در منطقه دشت کوران شاهد طغیان رودخانه کُر بودیم که امدادرسانی به روستاهای آن سوی رودخانه را دچار اختلال کرده و در حال حاضر با توجه به فروکش کردن سیلاب رودخانه، یگان‌های امدادی و تعمیراتی شبکه برق به دشت کوران شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تأکید کرد: به دلیل گرمای بالا در منطقه، تمامی تلاش‌ها برای اتصال سریع‌تر برق و شبکه آب در جریان است و امیدواریم تا غروب امروز بتوانیم برق بیشتر این مناطق را برقرار کنیم.

کد خبر 679172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.