نخبگان برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند

امام جمعه شهر سنندج گفت: از جوانان نخبه و دانشمندان درخواست داریم که احساس مسئولیت کرده و در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه بیستم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار کرد: کسانی که در عرصه انتخابات به میدان می‌آیند، باید آگاه به مسائل مدیریتی، با درایت، هوشمندانه و با صداقت برای توسعه کشور فعالیت کنند. از جوانان نخبه و دانشمندان درخواست داریم که احساس مسئولیت کرده و در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شوند.

وی در ادامه به سایر ویژگی‌های یک کاندیدای خوب برای انتخابات اشاره کرد و افزود: اجرای عدالت، برخورداری از شهامت، سعه صدر، شکیبایی، وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی، آینده‌نگری و اخلاق خوب از دیگر ویژگی‌هایی است که یک نماینده باید دارا باشد.

امام جمعه شهر سنندج ادامه داد: یک نماینده باید برای رونق تولید در کشور و اشتغال جوانان برنامه داشته باشد و به مناطق محروم رفته و گوش شنوایی برای شنیدن مسائل و مشکلات مردم و پیگیری و رفع آن‌ها داشته باشد.

"خبرنگار" تیمارگر زخم‌های جامعه

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به گرامیداشت روز خبرنگار پرداخت و گفت: خبرنگار رسالت خطیری برعهده دارد و همچون یک پزشک به مداوا و تیمار زخم‌های جامعه می‌پردازد.

رستمی خاطرنشان کرد: شغل خبرنگاری یکی از سخت‌ترین مشاغل است که حتی در این راه برخی از خبرنگاران جان خود را فدا کرده و شهید شده‌اند که یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌داریم.

وی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، افزود: اهانت به قرآن کریم تنها اهانت به این کتاب آسمانی و مسلمانان جهان نبود، بلکه اهانت به تمام کتب آسمانی همچون تورات، انجیل و زبور بود و غرب از سر درماندگی به چنین کارهایی اقدام می‌کند.

کد خبر 679135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.