پیام حیدری یاد و خاطره متئو لاهوز را زنده کرد

نحوه قضاوت پیام حیدری در حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر بسیار واکنش‌برانگیز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام حیدری که یکی از داوران سطح اول لیگ برتر است شب گذشته قاضی حساس‌ترین بازی هفته بین دو مدعی اصلی قهرمانی بود.

با حاشیه‌هایی که قبل از این دیدار بین مدیران و هواداران دو تیم شکل گرفته بود مشخص بود که بازی بسیار پرتنش و شاید جنجالی دنبال شود، به همین دلیل هم بود که کمیته داوران پیام حیدری را به عنوان قاضی این دیدار انتخاب کرد.

با این حال پیام حیدری نتوانست از جنجالی شدن بازی جلوگیری کند و با وجود اینکه از دقیقه ۶ اخطار دادن به بازیکنان دو تیم را آغاز کرد، در نهایت بازی با تنش و درگیری و البته دو اخراجی به پایان رسید.

حیدری در دیدار سپاهان و تراکتور ۱۱ بار کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد و البته دو بار هم با نشان دادن کارت قرمز، بازیکنان دو تیم را از زمین اخراج کرد.

نحوه قضاوت حیدری یادآور قضاوت متئو لاهوز، داور اسپانیایی در دیدار جام جهانی اخیر بین آرژانتین و هلند بود، دیداری که ۱۶ اخطاری و یک اخراجی داشت و لاهوز با وجود استفاده بیش از حد از کارت‌های خود نتوانست در کنترل حواشی موفق عمل کند.

در پایان بازی فارغ از نتیجه شاید این پرسپولیس بود که سود خوبی از جنجال در بازی مستقیم دو مدعی قهرمانی برد، اخطارهای پر تعداد دو تیم و اخراج صفا هادی، هافبک تراکتور که موجب غیبت او در بازی هفته آینده برابر پرسپولیس شد، منفعت سرخ‌های تهران از نحوه قضاوت پیام حیدری بود.

کد خبر 679134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.