لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه سیستان و بلوچستان

رئیس جمهور بر ضرورت استمرار توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای برجسته مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در نشست ویژه اعضای شورای راهبردی توسعه استان سیستان و بلوچستان که روز گذشته _پنجشنبه، نوزدهم مردادماه_ برگزار شد، با اشاره به خدمات برجسته‌ای که در طول دوران انقلاب اسلامی برای توسعه و آبادانی این استان صورت گرفته است، بر ضرورت استمرار این خدمات تاکید کرد و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای برجسته مردمی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تفویض اختیارات ویژه به استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات و پیشبرد امور استان را ضروری دانست و بر تداوم هماهنگی همه مدیران استان برای رفع مشکلات تاکید کرد.

این جلسه تأمین اعتبار برای طرح‌های آبرسانی استان، پیگیری اعتبارات مربوط به خط ریلی زاهدان - چابهار، سرعت بخشیدن به طرح‌های اشتغال‌زایی از جمله فعال کردن معادن استان، تخصیص بودجه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی برای هم‌افزایی بین مناطق آزاد، استانداری و ستاد توسعه سواحل مکران طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از حوادث سال گذشته زاهدان و پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان نیز از جمله موارد مورد تاکید بود.

کد خبر 679121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.