رسانه‌ها طلایه‌داران جبهه آگاهی بخشی هستند

شهردار زرین شهر گفت: رسانه‌ها طلایه‌داران جبهه آگاهی‌بخشی، چشم بینا و زبان گویای شهروندان هستند از این رو با برقراری ارتباط تنگاتنگ با مسئولان، تهیه گزارش‌های اثرگذار و انتشار خبرهای خوب می‌توانند امیدآفرینی کرده و منجر به رشد و تعالی شهرهای ایران شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی پیش از ظهر امروز _جمعه بیستم مرداد ماه_ در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنجان با اشاره به رشد و تحول چشمگیر شاخص‌های فعالیت رسانه‌های خبری اظهار کرد: یکی از بزرگترین رسالت‌های خبرنگاران انعکاس حقیقت بوده و در این میان داشتن روحیه عدالت‌خواهی نقش مؤثری در تحقق این مهم دارد و خوشبختانه خبرنگاران فعال در شهرستان لنجان همواره در عرصه‌های مختلف حضور یافته و نقش‌آفرینی کرده‌اند تا اخبار صحیح و شفاف را منتشر کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند با قلم خود مشکلات و چالش‌های شهروندی را تا حصول نتیجه پیگیری کنند، افزود: رسانه‌ها طلایه‌داران جبهه آگاهی بخشی، چشم بینا و زبان گویای شهروندان هستند از این رو با برقراری ارتباط تنگاتنگ با مسئولان، تهیه گزارش‌های اثرگذار و انتشار خبرهای خوب می‌توانند امیدآفرینی کرده و منجر به رشد و تعالی شهرهای ایران شوند.

شهردار زرین شهر با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارائه مشورت‌های درست به مسئولان دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: امروز جریانات متعددی در داخل و خارج از کشور به دنبال کمرنگ جلوه دادن توفیق‌ها و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این شرایط نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در تبیین دستاوردهای نظام و مسئولان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها بسترساز توسعه شهرهای ایران هستند، گفت: یکی از مباحث مهم در انتشار به موقع اخبار، سرعت عمل روابط عمومی ادارت و نهادهای مختلف و ارتباط عمیق بین آنان با رسانه‌ها بوده و تحقق این مهم قطعاً ثمرات و دستاوردهای بسیاری را به همراه خواهد داشت.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر از نقدهای منصفانه‌ها استقبال می‌کنند، تصریح کرد: مدیریت شهری زرین شهر بر این باور است که باید از خبرنگاران آگاه کمک گرفته شود و بر همین اساس از اصحاب رسانه انتظار داریم در بهتر شدن حال شهر و شهروندان با انتقال مباحث، مشکلات و مطالبات شهروندی و همچنین انعکاس اقدامات انجام شده به مجموعه شهرداری کمک کنند.

وی شجاعت، استقلال و مهارت را از ویژگی‌های یک خبرنگار متعهد دانست و افزود: اصحاب رسانه در حوزه‌های فرهنگی، عمران شهری، فرهنگ شهروندی، آگاه‌سازی و مشارکت شهروندان در امور شهری، می‌توانند با تهیه اخبار و برنامه‌های متنوع و جذاب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی، نقش مؤثری را برای تحقق رسالت خود ایفا کنند.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری زرین شهر آماده افزایش تعاملات با اصحاب رسانه و خبرنگاران برای آگاهی‌بخشی به شهروندان در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری هستند، چراکه معتقد هستیم قلم خبرنگاران می‌تواند موجب توسعه و آبادانی خطه طلایی ایران شود.

کد خبر 679118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.